Två

Ja, nu sitter jag här klar med bloggen på ett ungefär. Äntligen!
Har haft en blogg på devote förut men jag tröttnade lite grann. 
Eftersom det inte fanns något bloggnamn jag ville ha så valde jag något latinskt, non solus, som betyder ''ej ensam'' fråga mig inte varför men de lät lite intressant. haha nej men jaa...
 
Idag har jag varit med Julia efter min prao, och vi fotade lite, fotona här ovan är på mig, ska försöka få ut några på julia också. Ha det bra!
 
http://juliasfoto.blogg.se/

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Maja Svensson

Vilka fina porträtt :)

Svar: Tack :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://paradismaja.blogg.se/                2013-03-13 ♡ 17:31:33
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Emelie Jägerbert

Fett fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://emmees.blogg.se                2013-03-13 ♡ 19:10:18
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ E L S A E R L A N D S S O N

Detsammadetsamma! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://erlandssons.blogg.se                2013-03-13 ♡ 20:55:13
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Caroline

Så fint hår!

Svar: Tack tack! :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.linestrands.blogg.se                2013-03-19 ♡ 20:34:29
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • Till bloggens startsida