+ Pluggat.

Låten är ju helt okej ändå... Kommer nog gå bra i finalen.
 
Har precis pluggat, känns faktiskt bra. Det känns som om jag förstår mer än vad jag hade förväntat mig hahha, och det är ju bra,  eller? Har för tillfället tid över och såg att det gick en film på TV:n nu som verkade intressant. Så nu ska jag fortsätta kolla så får ni ha det så bra! Kram.

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Linnea

You är såå vacker, den enda låten som gick hem hos mig :)

SVAR: Tack snälla du, vad glad jag blir! <3

Svar: Jätte vacker! :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://ridboken.se                2013-03-25 ♡ 19:30:28
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ marina

sv. Tack så mycket. :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://marinapalme.blogg.se                2013-03-25 ♡ 19:30:41
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Annika

Denna låt har blivit liiiiite bättre i mina öron. Haha, ville att Robin skulle förlora xD

Svar: haha jo men jag kände faktiskt också så först, men när jag hade lyssnat på den några gånger så blev den helt okej ändå! :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://blogofphoto.webblogg.se                2013-03-25 ♡ 19:56:55
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Malin

Sv; ja visst är det snyggt! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://malintorstensson.blogg.se                2013-03-25 ♡ 20:02:51
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Malin

Gör du bloglovinbyten förresten? :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://malintorstensson.blogg.se                2013-03-25 ♡ 20:03:37
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag gillade inte låten först när han sjöng i den svenska finalen. Men när man hört en studioversion så börjar jag tycka väldigt bra om den:)

Svar: Ja precis så kände jag också! :)
Matilda Carlsson

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://patriciac.blogg.se                2013-03-26 ♡ 16:04:56
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • Till bloggens startsida