Inga bilder kvar.

 
 
Vaknade nyss, och tänkte sätta mig lite vid datorn, blogga eller nåt. Jag orkade inte ta upp kameran nu.. så jag tänkte att jag hade några bilder jag inte lagt ut men ne.. har inga nya bilder kvar. Ska försöka ge mig ut och fota någon fin och solig dag! :D Kram

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Tilla

Sv: Ja lite fuskigt är det nog. hihi ^^ Jag blev så otroligt glad. Så överraskad! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://tillaandersson.blogg.se                2013-08-09 ♡ 12:48:02
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ N E L L I E

SV: Tack finis! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://bluueeandgreen.blogg.se                2013-08-10 ♡ 17:13:35
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ hanna

super mysig blogg! har precis skaffat blogg så hade vart super gulligt om du kunde kika in o kanske lämna en kommentar efter dig? ;) stå på dig så länge så kanske vi hörs! kramar

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://hannaberntsson.devote.se                2013-08-12 ♡ 14:45:27
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Alexandra&tilda hästblogg

Hej, vilken fin blogg du har :)
Jag och min syster driver en hästblgg tillsammans och vi har just nu en länktävling, om du har tid får du gärna kolla in den eller sprida, klicka gärna in på vår blogg och var med för en chans till att vinna en länkning :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://syrrornakarjel.blogg.se                2014-01-07 ♡ 14:11:46
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







  • Till bloggens startsida